1. Koľko ma bude stáť poštovné?

Poštovné závisí od veľkosti objednávky a je nasledovné:

  • v rámci Bratislavy rozvážame tovar ZDARMA.
  • prostredníctvom prepravnej služby DPD alebo GLS posielame tovar v jednotnej cene 5 eur s DPH za každých začatých 40kg zásielky, tj. za 60kg balík zaplatíte 10eur s DPH.
  • taktiež ponúkame možnosť vydvihnúť si objednaný tovar osobne na našich dvoch prevádzkach - Slovenský Grob a Zvolen

 

2. Ak je pri produkte doba dodania 7 dní, znamená to, že do 7 dní budem mať tovar doma?

Doba dodania je pri každom z produktov odlišná. Niektoré máme na sklade, niektoré sú na sklade u našich dodávateľov. Doba, ktorá je uvedená pri produkte, je vždy orientačná doba dodania. K tejto dobe je potrebné si pripočítať 1 deň od vyskladnenia, kým Vám tovar doručí doručovacia služba. Samozrejme Vaše objednávky sa snažíme vybaviť čo najskôr.


 

3. Objednal som tovaru s rozličnou dobou dodania. Budete mi to posielať postupne alebo v jednom balíku?

Pokiaľ máte v objednávke rozličné doby dodania, tovar vám zašleme, až keď budeme mať objednávku kompletnú. Pokiaľ by ste si želali zaslať určitý tovar skôr, kontaktujte nás, individuálne sa dohodneme na postupe.


 

4. Prišiel mi e-mail o vyexpedovaní tovaru, ale nikto ma ešte nekontaktoval ohľadom dovozu.

Ak vám prišiel e-mail o vyexpedovaní tovaru a ubehli viac ako 2 pracovné dni a kuriér Vám neoznámil príchod tovaru, kontaktujte priamo nás, zistíme, kde sa daný balík práve nachádza a dôvod jeho nedoručenia.


 

5. Ako budem vedieť, že moja objednávka bola odoslaná?

Akonáhle vám vašu objednávku vyexpedujeme, na váš e-mail vám automaticky príde správa o vyexpedovaní tovaru.


 

6. Ako môžem zmeniť/zrušiť svoju objednávku?

V prípade ak chcete zmeniť či zrušiť vašu objednávku, čo najrýchlejšie nás kontaktujte na obchod@najnosice.sk , prípadne telefonicky.


 

7. Už som si vytvoril(a) objednávku a zistil(a) som, že by som ju chcel(a) ešte doplniť, je to možné?

Samozrejme, ak by ste chceli doplniť Vašu objednávku, môžete tak urobit dvoma spôsobmi: vytvoríte si novú objednávku, kde do poznámky uvediete, že si ju želáte zlúčiť s Vašou predošlou objednávkou a napíšte číslo predošlej objednávky alebo nám napíšte na obchod@najnosice.sk číslo objednávky a čo si želáte doplniť.


 

8. Prišiel mi od vás tovar, no až neskôr som zistil(a), že je poškodený. Čo teraz?

Pri preberaní zásielky od kuriéra alebo nášho dopravcu je potrebné riadne prezrieť neporušenosť zásielky. V prípade poškodeného obalu resp. zásielky je potrebné spísať reklamačný protokol o zásielke a zásielku neprevziať. V tomto prípade celý proces reklamácie riešime my. V opačnom prípade, že takúto zásielku prevezmete, už nemáme dosah na reklamáciu danej zásielky.
Pred každým zaslaním tovar dôkladne kontrolujeme a zasielame ho v neporušenom stave..


 

9. Chcem reklamovať tovar, ktorý som si u vás zakúpil(a). Ako postupovať?

V prípade, ak chcete reklamovať u nás zakúpený tovar, prečítajte si reklamačný poriadok.
S reklamačným poriadkom veľmi úzko súvisia aj obchodné podmienky.


 

10. Kúpil(a) som si u vás niečo, ale zistil(a) som, že mi nevyhovuje (veľkosť, farba, prevedenie…). Čo teraz?

V takomto prípade máte nárok do 7 dní od zakúpenia tovar vrátiť, prípadne vymeniť za iný tovar. Tovar je potrebné nám zaslať / priniesť na našu adresu (v prípade zaslania tovaru tovar nezasielajte na dobierku, taký nebude z našej strany prebratý). V prípade vrátenia tovaru vždy zasielame peniaze na účet, preto treba číslo účtu pripojiť k vrátenému tovaru. Budeme radi, ak nám spolu s tovarom zašlete i faktúru, je to pre nás jednoduchšie. Ak si želáte tovar vymeniť za iný, čo najskôr nám dajte vedieť o aký tovar máte záujem. V takýchto prípadoch je najlepšie nám zavolať alebo napísať e-mail.